søndag den 17. marts 2013

Jeg har fået

en lånesymaskine. Jamen ellers kunne jeg slet ikke....... Uha, tør slet ikke tænke på det.

Noget andet er også at jeg er med i gruppen på facebook som syr Ditzy Donuts blokke, og bytter med 59 andre.

Der var så stor interesse for det, at da jeg opdagede det et par dage efter var gruppen lukket for tilmeldinger - jeg var heldig, en sprang fra og jeg fik pladsen - jubiii

Kan I så ikke godt se, at hvis jeg ikke havde fået en lånemaskine kunne jeg ikke være med til at bytte her 1. april.

Mine Ditzy Donuts er syet og kan nu sendes af sted til bytning ;-)


Et sæt at sende af sted.


 Et sæt til mig selv.


Hele to sæt.

Skulle du også have lyst til at sy Ditzy Donuts, så kig ind til Hanne hun har en fin vejledning på dem.

God søndag.

4 kommentarer:

  1. Your piecing always looks so neat! xo

    SvarSlet
  2. Havde også overvejet at tilmelde mig, men synes ikke lige, at jeg er dygtig nok endnu til at sende det jeg har lavet til andre :-) Og kunne ikke lige overskue alle de regler når jeg ikke er så vant til at sy som mange af de andre er...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marion.

      Jeg kan nemt følge dig, men tænker at man alligevel aldrig vil kunne sy som alle 59 synes ;-). Jeg har gjort mit bedste og så må de jo sige hvis det ikke er godt nok.

      Jeg er glad for reglerne, og især med hensyn til farver, det gør at alle burde blive tilfreds med det de modtager.

      Så hop du bare med på vognen næste gang.

      Knus

      Slet
  3. Det er sådan noget man bliver glad af at se på, glæder mig til at se slutresultatet ;)

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.