fredag den 21. december 2012

Hvor langt er jeg??

Tænker du på hvordan det mon går med min blomstereng??

Jamen det går fint fremad.


Bredden på tæppet er nået, nu bygger jeg "bare" på i længden.


Faktisk er det også blevet for stort til at ligge hen over den gode stol, når jeg ikke syr på det, så jeg må snart finde en anden løsning.

Mon ikke det når at vokse lidt mere i år om ikke andet får jeg vel syet lidt på det i juleferien.

Faktisk har jeg været så optaget af at sy på tæppet, at jeg har "forsømt" manden min, det synes han helt sikkert selv. Længe havde han talt om, at han havde hørt om "Bondepige med slør" i radioen, og vi havde æbler om jeg ikke kunne..... Men nej jeg har syet så den anden aften gik han selv igang ;-)


Hold op det smagte godt, men han havde brugt de største glas vi nærmest har, så en portion til seks, blev til tre, pyha, var dårlig i flere timer efter - ja jeg spiste op, for når nu...... Temmelig dumt, men...... Lærer nok aldrig man godt må levne ;-)

Den opskrift min mand brugte, var med æblemos, hindbærsyltetøj og rasp lavet af rugbrøds smuldre ristet i sukker og med flødeskum på toppen.

7 kommentarer:

  1. Dit tæppe er da helt fantastisk flot. Wouw - og Bondepige med slør får mine tænder til at løbe i vand.

    SvarSlet
  2. Hvor er det dog flot dit tæppe,sikke et arbejde.Hatten af for dig med STOR respekt. Din mands bondepige ser muums ud:)

    Juleknus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Jeg kan rigtig godt lide dit tæppe, og har også overvejet at få min egen eng :) men uha der skal godt nok mange blomster til.
    Rigtig god jul

    SvarSlet
  4. Hold da op en vildt flot blomstereng !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  5. Smukt tæppe - fantastisk lækre farver :)
    Uhmm bondepige med slør - vi har også æbler ;0))

    Márianne

    SvarSlet
  6. Bondepige med slør........ Det giver bestemt mavepine. Jeg kender det alt for godt.
    Dit tæppe er en flot symfoni af fantastiske farver. Det kan du kun blive glad af at arbejde på.
    Godt nytår til dig og din familie.

    Knus fra Stella

    SvarSlet
  7. Bondepige med slør? Den må jeg vist kigge på..
    Hvor bliver tæppet smukt, sikken et arbejde!

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.