lørdag den 22. december 2012

Dækkeservietter.

Min mor ønskede sig en lineal og en rulleskære til sin fødselsdag i juli, hvilket vi gav hende.

Jeg synes dog også min mor skulle lære at bruge det, og derfor fik hun 4 stykker stof. Jeg købte også 4 andre stykker til mig selv.

Vi har mødtes nogle gange kun for at sy dækkeservietter, og nu er mine færdige.


Synes faktisk de er blevet helt sjove. Min mor mangler at sætte kanter på sine (hun skal lige have lidt hjælp til det) når de er færdige skal I nok få dem at se også.

Stoffet er købt ved Hannes.

6 kommentarer:

  1. De er blevet rigtig fine, har godt set videoen som Hanne har lavet, med dækkeservietter, rigtig smart ...

    Ønsker dig en dejlig jul

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Det er flotte. Rigtigt sjovt stof.
    Menge gode juleønsker herfra
    Kirsten

    SvarSlet
  3. Hvor er de flotte - fantastisk du kan sy med din mor...min mor er kun til strikning :-) Men vi syr og strikker da også sammen ;-)
    Glædelig jul

    SvarSlet
  4. Flotte dækkeservietter du har lavet, de lægger jo op til dejlige oste, godt brød og øl. God Jul

    SvarSlet
  5. De er så fine dine dækkeservietter. Dejlige varme farver og de giver appetit....... på noget lækkert.

    Godt nytår!
    Knus

    SvarSlet
  6. Hvor er de blevet flotte og dejlig sjov måde du har sat dem sammen på!
    Ville gerne selv prøve det, men aner ikke hvilket værktøj jeg skal starte med..

    SvarSlet

Jeg bliver rigtig glad hvis du skriver en kommentar til mig.